ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

FURUVIK!

2011-08-01 21:23:32 / 0 kommentarer ..


Idag kom jag till furuvik äntligen. Jag har badat som attan och imorrn ska vi till tivolit. Jag bor i Orientexpressen så vi har tillgång till poolen fram till klockan 21.00 och det är bara så himmla skönt. Just nu sitter jag i Servicehuset med min data i högsta hugg. Jag är också grymmt arg för att en One piece på gsm kostar 1109 gp. Så snälla bloggläsare som har gsm och har råd men one piece skicka en till mig för det betyder jätte mycket. Jag vill ha en.
Peace and Love on ya

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome

Hejsan! Jag heter Lucas och är 11 år. Jag gillar att dansa, sjunga, sitta vid datan, kolla på tv, hänga med kompisar, blogga, spela sims och gosupermodel (heter BeccisLove där).

Denna blogg kommer handla om mitt liv, komedi klipp och massor mer!



Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!